Radionice medijske pismenosti u samoborskoj gimnaziji
Biti medijski pismen naročito je velik izazov za mlade, s obzirom na to da veći dio svog slobodnog vremena provode uz medije, sve više “žive u mediju” i sami vrlo često nesvjesni prave razine svoje medijske pismenosti.
“Ovim projektom željeli smo srednjoškolce uputiti kako odgovorno živjeti i u virtualnom svijetu, pomoći im u razvoju njihovih kompetencija ne bi li u svijetu medija postali i sukreatori, a ne samo puki konzumenti. Također, pokazali smo im na koji način mogu izlučiti poruku iz nekontrolirane bujice sadržaja, često proturječnih vrijednosti te kako kritički čitati kontekst medijske poruke. Uz to, osvijestili smo ih i educirali da s razumijevanjem i kritičkim odmakom konzumiraju medijske sadržaje koje sami odabiru te započnu rekonstruirati medijski prostor stvarajući vlastitu, medijski pismenu poruku – navode u Udruzi ECHO.
Osim radionica na kojima je sudjelovalo 20 učenika i nastavno osoblje Gimnazije, predvođeno ravnateljem Franjom Bedeničićem i profesoricom Petrom Šarić, Udruga ECHO organizirala je i okrugli stol na temu medijske pismenosti sa svim zainteresiranim dionicima. Radionice pod nazivom “Abeceda medijske pismenosti” sufinancira Agencija za elektroničke medije.
Innovation and Sustainable Development Institute (ISD) organized and actively participated…
The first partner meeting of the OPEN MINDS project was…
Five countries, five partners, 30 curious and knowledge-seeking young content…
Udruga ECHO is now a #PactForSkills member This initiative by…
Jučer smo održali prvi u nizu sastanaka s mladima u…